6 Ocak 2011 Perşembe

Strawberry girl

Minik tuana için hazırlandı bu ciciler...çilek kızı çok seviyorumuş,halbu ki bilmiyor ki aslında kendiside bir çilek kız,hemde tam ısırmalık :) Bloğumu açtığım ilk zamanlarda tanıştık yasemin'le çok uzakta olsada farketmez,çok güzel arkadaşlıklar kurduk,hiç yüz yüze görüşmedik ama çok ısındık birbirimize...Çok yakın bir zaman da Türkiye'ye gelicekler inşallah, bu vesileylede görüşmüş olacağız...Umarım minik tuana da onun için yaptığım duvar süslerini beğenir...





...çilek araba...





...ve çilek kız...


11 yorum:

kirazzade dedi ki...

vaaaaayyyyyy çilek kız süper olmuş. sen aştın kendini yaa :) maşallah.

oytunla hayat dedi ki...

ellerine sağlık..
İnanılmaz güzel olmuş :)

yastuf dedi ki...

Cok ama cok tesekkur ederiz Sumeyyecim.Nasil seker olmuslar Masaallah..Sana msj attigimda disardaydim eve girer girmez kostum pc basina...Ellerine saglik guzel arkadasim ..Gelince gorusmek dilegiyle .
Sevgiler.

Tuana :Aaa cok guzel,cilek kizim ...:)))

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler sümeyye :)şımardım şimdi...

oytunun annesi çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

yasemin kocaman bir oh çektim yorumunu alınca...hele tuana'nın çilek kızım demesi nasıl mutlu etti anlatamam,çok sevindim beğendiğinize...sabırsızlıkla bekliyoruz gelişinizi :)

.ankara düşleri. dedi ki...

ya ben o kadar çok beğeniyorum ki senin yaptığın bu güzellikleri...
harikasın gerçekten...
ellerine sağlık canım.

Betül dedi ki...

Sümeyye merhaba; Ellerine sağlık ne şeker şey bunlar böyle. Süpersin

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

sümeyyecimm harika bunlar, bayılarak takip ediyorummmmmm.

Deli Anne dedi ki...

Ellerine sağlık.. gene çok güzel şeyler çıkarmışsın ortaya.. Tuana'yı ben de sevdim uzaktan.. hele o kızıl saçlar:)

sumeyye dedi ki...

ellerine sağlık süper olmuşlar..

nohut oda dedi ki...

harıka olmus bak sımdı cok kıskandım,hımmm bende ıstıyorum galıba:))

Sümeyye dedi ki...

ankara düşleri çok teşekkür ederim güzel yorumun için çok mutlu oldum :)

teşekkürler betül beğendiğine çok sevindim :)

pembe ajandanın sahibi çok teşekkür ederim :)

deli anne tuana o kızıl saçlarıyla aslında kendiside bir çilek kız değilmi :)

teşekkürler sümeyye çok sevindim beğendiğine :)

gülcan senin ufaklıklar içinde yapalım bir şeyler :)