28 Ocak 2011 Cuma

Kavanoz süsleri...

Mutfaklarda kavanozlar çok moda bu aralar ki ben de çok seviyorum,raflarda renk renk bakliyatların,kurabiyelerin,bisküvilerin olduğu kavanozların olmasını,gelip geçerken,kavanozun içerisinden ağıza atılan gevrek kurabiyeleri,hııımmm :)) en çok ta bu kısmını tabi ki :) işte bende o kavanozların gözümüze daha cici görünmesi için kavanoz süsleri hazırladım...bu şekilde keçeyle yapılan kavanoz süsleri daha önce hiç görmedim...bilmiyorum siz gördünüz mü..ama ben çok sevdim :) yine güzel birşey yapmış olmanın sevinciyle,bakıp bakıp şımarıyorum bugün :)






cafe yada pastahane tarzında ki bir yere girdiğimde ilk dikkatimi çekenler kavanozdaki kurabiye ve şekerlemeler oluyor...bir de o kavanozların böyle süslendiğini düşünsenize,nasılda cici olur :)

kremalı bisküvi ve kurabiye adam şeklinde hazırladım ben süslerimi..ama yuvarlak kurabiye şeklinde ve şeker kavanozlarıyla ilgilide güzel fikirlerim var :)

cici süslerimiz pasaj'da ki yerini aldı bile...daha detaylı bilgi içinde bana mail atabilirsiniz..

12 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok şirinlerr

HaNdE... dedi ki...

seeeeen aştın :):)

zeynep dedi ki...

yakında keçeyle her tarafı sarıp sarmalayacaksın:)ama itiraf etmeliyimki çok orjinal fikirlerin var..bunlarda harika olmuş..emeğine sağlık arkadaşım..

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok yakışmış canım:)

Betty dedi ki...

çok şekerler... bende mutfağımı yaptırrıken raf raf kavanozluk yaptırtmak istiyorum. böyle cicili bicili kavonozlar ne harika durur:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok cici olmuslar.. ellerine saglik.. hayirli geceler..

eli dedi ki...

güzel olmuslar. ben de cok severim kavanoz süslemeyi. gerco son zamanlarda herseyi süsler oldum :)

sevgilerimle eli

Asiye VURAN dedi ki...

becerikli insanlara bayılırım çok hoş olmuşlar elinize emeğinize sağlık bende beklerim bloğuma sevgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bir avuç hayat bunlar :)

hilal dedi ki...

sümeyyecim blogunu ilk kez ziyaret ettim ve fikirlerine bayıldım, minik kızını ve seni öpüyorum..sevgiler..hilal..

Sümeyye dedi ki...

çok sevindim beğendiğinize,hepinize tek tek teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için...çok mutlu oldum :)

Minişin annesi dedi ki...

Merhaba,
bloğunuzla yeni tanıştım ve çok sevdim. Ne güzel fikirler veriyorsunuz böyle. Bundan sonra ben de yakından takipçinizim ;)
Sevgilerimle