3 Ocak 2011 Pazartesi

Çok sevdim seni...

Bu sefer erkek bebek ve çocuk odaları için birşey hazırlamak istedim...bu sevimli şeyi nasıl sevdim anlatamam,dünden  beri oturup bakışıyoruz bu ayıcıkla :)  kız bebekler içinde elbiseli şirin bir ayıcık yapmayı planlıyorum,elinde rengarenk balonlar olan...






Aynı şeyi 18 cm'lik kasnak üzerinede yapabilirim,çimenler farklı olur yalnızca...ürünle ilgili daha detaylı bilgi almak için bana mail atabilir...satın almak içinde pasajımı ziyaret edebilirsiniz...tık tık

10 yorum:

Blush dedi ki...

çok cici ve sade olmuş.

kirazzade dedi ki...

yaaaa yapma artık daha fazlaaaa :) çok güzel olmuş bu da yaa! offf :(
:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

harika bişiy olmuş Aman allahımm öyle seviyorum ki yaptıklarını..her defasında amannn diyorum görüdüklerimden sonra:) ellerine sağlık canım..

Sümeyye dedi ki...

teşekkür ederim blush..genellikle bebek odalarıda sade yapılıyor artık,bende ona uygun olsun istedim...

sümeyye ben daha yeni yeni başlıyorum ama :) beğendiğine çok sevindim adaşım :)

çok teşekkür ederim zeynep,siz böyle güzel yorumlarla beni yüreklendirdikçe daha güzel şeyler çıkıyor galiba ortaya...

Sunnyside Photography by Esra Nur dedi ki...

sumeyyecim artik dayanamadim tembelligi atip bi yorum yaziyim dedim:) ozellikle derin cercevenin icinde harika durmus, ellerine yuregine saglik, cook super duruyo! sadece pasajda degil etsy de de satmalisin bence

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel...

Sümeyye dedi ki...

çok iyi yaptın esra :) her zaman beklerim,etsy'de satmak hiç aklıma gelmedi ama bi araştırmak lazım,neden olmasın :)

teşekkür ederim ceylan :)

Cafe Pepela dedi ki...

Çalışmaların öyle cici ki!
Her zaman söylüyorum..
Yüreğine,emeğine sağlık:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

taşınma telaşımdan uğrayamadım buralara biliyorsun arkadaşım ama sen bu arad hiç boş durmamış yine ne cici şeyler yapmışsın bayıldım herbirine :))

Sümeyye dedi ki...

cafe pepela çok teşekkür ederim :)

biliyorum burcu çok sevindim senin adına güle güle oturun yeni evinizde...çok teşekkür ederim güzel yorumuna çok incesin...