13 Ocak 2011 Perşembe

Cupcake Süsleri...

Zeynep ela'nın doğum günü için keçeden hazırladığım cupcake süsleri çok beğenildi...daha önce kartondan veya kağıttan yapılanını görmüştüm ama keçeyle ilk ben yaptım galiba..bilemiyorum belki yapanlarda vardır...bende aslında doğum günümüz için kartondan yapıcaktım,ama istediğim gibi birşey bulamayınca kıyafetimize uygun hello kittiy'li cupcake süsleri hazırlamaya karar verdim çok ta cici oldular...hatta pastamızdan bile daha çok ilgi gördüler...bende çeşit çeşit, doğum günleri için 12'li paketler halinde hazırlamaya karar verdim...




...miki fareli...



...hello kitty'li...




...çilek'kız olmak isteyen kuzular için çilek'li...


...arabalı...

 
Çocuklar doğum günlerinde ne olmak istediklerine karar versinler...bizde onlar için cupceke süsleri hazırlayalım...aynı süslerin doğum günü tacıda hazırlanabilir,biz zeynep ela'nın kıyafetine uygun hello kitty'li hazırlamıştık..



çok sevimli oldu,istenilen çizgi karakterde hazırlanabilir...bana mail göndermeniz yeterli,
yeni ürünler için pasaj'a göz atmayı unutmayın...


11 yorum:

Layla dedi ki...

Ay dadliiimmm yaaa ne seker olmus canim benim masallah :) Sümeyye valla saka maka degil bir an keske annem olsan demedi degilim :D ehüehü
ellerine kollarina saglik insallah büyüdügünde sana/sizlere hayirli bir evlat olur degerinizi bilir.Rabbim saglik akil fikir versin cümlemize..Öpüyorum cimcimeyi:)

Layla dedi ki...

Zeynep Elayi gördüm cupcake leri unuttum :))))) ilk resmini koydugunda pasta ile hemen dedim kesin bunu kendisi yapti ve KECEDEN yapti :) yanilmamisim..özel bir kurs aldinmi Sümeyye yoksa sen kendin mi merak sarip basladin bu kecelere..bende cok severim keceden olan seyleri insanin elleriyle yaptiklarini..

sumeyye dedi ki...

ellerıne saglık bol kazanclar :)
taclar benım pasajda sevılmedı :) ınsallah sende bol bol alıcısı olur
sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok şirinler :)

zeynep dedi ki...

sümeyye doğum günü fotolarınıda bekliyorum dört gözle..eminim çok orjinal şeyler hazırlamışsındır..

Sümeyye dedi ki...

amin leylacığım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için kurs falan almadım, bu tip şeylere merakım küçüklükten beri var zaten ama ileride belki küçük bir atölye açıp sohbetler ,içilen kahveler,eşliğinde ders vermeyi çok isterim...belki nasip olur :)

çok teşekkür ederim sümeyye...seninkilerde çok güzeldi maşallah...eğer doğum günü için yaş detaylı isteyen olursa sana yönlendirim...

teşekkürler zeliha :)

zeynep doğum günümüze ait detaylı fotolar yayınlamak istemiyorum,en çok merak edilen şey pastamızdı onuda yayınladım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

uzun zamandır ızlıyorum sızı. ama bence bu konuyla çığır açmış oldunuz. çok güzeller.

Sümeyye dedi ki...

çok teşekkür ederim zeynep,beğendiğine çok sevindim :)

SEVGİLİ HAYAT dedi ki...

süperler.... ellerine sağlık canım benim. bu arada tatlı kzınızada nazarlar değmesin maşAllah..

Cafe Pepela dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi mi!
Hele şu Kitty'ler :)
MaşaAllah,ellerine sağlık.
Muhabbetle

Sümeyye dedi ki...

teşekkür ederim sevgili hayat...

teşekkürler cafe pepela bizde kittyleri çok sevdik :)