7 Ocak 2011 Cuma

Bebek Geliyooor

Bu gece uykusuz kalmamın sebebi zeynep ela değildi...işte gördüğünüz bu veletti :)


günler önce düştü aklıma,hemen defterime çizdim...yapılacaklar listesine ekledim,bebeğin yüzünede küçük kızımın gülümsemesini ekleyince,uyku falan kalmadı bende...



daha önce yaptığım ayıcık pano da olduğu gibi derin beyaz çerçeve içine yaptım,ama aynı şeyi kasnak üzerinede yapabilirim...



kız bebek odaları içinde pembe puantiyeli kumaş üzerine,pembeli beyazlı yapılabilir...kırmızı tonlarında da çok güzel olacağını düşünüyorum...siz bebek odasında kullandığınız tonları paylaşın ona göre karar verip birlikte yapalım...



kendi bebeğinizin odasında düşünebileceğiniz gibi bir yakınınızın bebeğine hediyede götürebilirsiniz...eminim bir kıyafetten daha çok mutlu edecek ve kalıcı bir hediye olacaktır..bu sevimli velet pasaj'da ki yerini çoktan aldı..satın almak için pasaj'a...daha detaylı bilgi almak içinde mail adresimden bana ulaşabilirsiniz

13 yorum:

İlknur dedi ki...

Ne şeker olmuş ellerine sağlık döktürmüşsün yine :)

ÖZLEMCE dedi ki...

ÇOK GÜZEL,ŞİRİNNNNN

Unknown dedi ki...

Harika olmuş,ellerine sağlık.

Renk tonları çok güzel,

Sevgilerimle...

zeynep dedi ki...

bayıldım sümeyye ellerine sağlık..dediğin gibi bu çok güzel bir bebek hediyesi olur..

cicibebe dedi ki...

vallahi artık ne diyecegimi bilemiyorum sana canım benim resmen keçeyle resim çiziyorsun! ellerine, uykusuz kalan gözlerine saglık :))

Birben dedi ki...

Çok ama çok güzel..ellerinize, aklınıza sağlık...

zeynep dedi ki...

Tek kelimeyle harika..Bayılıyorum ben senin keçeye verdiğin forma..

OYA dedi ki...

nasıl güzel bişey bu....

Deli Anne dedi ki...

Enfes olmuş.. çerçeveyi bile çok estetik düşünmüşsün, eline sağlık

Betül dedi ki...

Evet ya herişin diğerini aşıyor sümeyyecim. Ellerine sağlık. İzleme modunu açtım ama uyguladığım thema yüzünden açılmıyormuş

nihalasli dedi ki...

Canim cok guzel olmus gercekten ve guzel bir forma girmis cerceve ile beraber.

HaNdE... dedi ki...

sen aştın valla :) ellerine emeklerine sağlık..harikasın!!! :)

Sümeyye dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınızla bana destek verdiğiniz,beni yüreklendirdiğiniz için :)