25 Nisan 2011 Pazartesi

Dikkat!! Sadece küçük korsanlar giyebilir :)

Haftaya rengarenk bir başlangıç yapıp uzun zamandır,planlarını yaptığım,ancak siparişlerden kalan zamanlarda çalışabildiğim,yeni projelerim var deyip sizleri heyecanlandırdığım cicilerimi sizlerle tanıştırmaya karar verdim...
Artık burada duvar süslerinin yanı sıra süslü badiler,kabarık etekler,maskeler ve pelerinlerde göreceksiniz.Bu şirin kostümler çocukların rahat edebileciği tarzda hazırlanıp,onların en mutlu günlerinde,en sevdikleri kahraman olmalarını sağlayacak şekilde yapılmıştır...Taç ve maskesiylede takım olan küçük korsanımı tanıştırmak istiyorum sizlerle...büyük bir özenle ve sadece küçük korsanlar için yapıldı :)








Sadece doğum günleri için değil fotoğraf çekimleri için kullanacağınız cici kostümlerde tasarlayabiliriz.Küçük korsan kostümü ile ilgili daha detaylı bilgiye sahip olmak için buraya göz atabilirsiniz.

Daha çok güzel planlarımız var hepsini tek tek paylaşıcam sizlerle...Bu aşamada bana destek veren herkeze çok teşekkür ediyorum.
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

27 yorum:

Pembe Yastık dedi ki...

ay maşallah...poğaça yanak, yerim ben onu...
Konu mankeninizde, tasarımınızda pek şeker efenim..bizden tam not ;))

Adsız dedi ki...

maşallah ne kadar tatlı bi bebeğin var :)

İlknur dedi ki...

Bal bal bal :) Yumul benim için şöyle Sümeyye, ekran karşısında bittim resmen maşallah prensese rabbim nazarlardan saklasın. Ellerine sağlık canım her zamanki gibi döktürmüşsün harika olmuş :))

Ülkü dedi ki...

İyi haftalar kıyafetler çok güzel :) küçük hanıma maaşallah :)

adaşehir dedi ki...

Kızınıza maşallah diyorum:) Ve emeğinize sağlık, çok cici olmuş:)

nesli dedi ki...

kaç bin kere maşallah desem yetmez ki :)

bu arada ellerine sağlık bayıldıııım

abide berkman dedi ki...

Eline sağlık canım.Her zaman ki gibi çok güzel olmuş.Kızına da en kocamanından maşallah :) o bacaklar tam öpmelik :))

Unknown dedi ki...

Maşallah maşallah çok tatlı olmuş küçük kızınız:)

füsfüs dedi ki...

kuzuya kocaman maşallah:) sümeyye aştın sen kendini harika bunlar, ben en çok kabarık etekleri merak ediyorum ama:)

Unknown dedi ki...

tek kelimeyle bayıldım..Hele o tatlı kızına,maşallah ..

bahriye-krm dedi ki...

sümeyye çok güzel,çok cici olmuş bu minik korsan...hele mankenine diyecek söz yok...maşallah güzel kızına...ayrıca emeğine sağlık...

Yeşim dedi ki...

sümeyyecim bunlar çok güzel olmuş bayıldımmmm ellerine sağlık.
kuzuyada en kocamanından bir MAŞALLAHHHH
Rabbim nazarlardan korusun.

Zeynep'in Evi dedi ki...

Sümeyye inanmıyorum sen harika şeyler yapmışsn, uzun süredir bloglara giremediğimden önceki yazılarına döne döne bakındım hepsine ayrı ayrı bayıldımm!
hele bu korsanlı olan, üretmeye devam et canım yaptıkların nefiss..
birde kızına kocaman maşallah!!
birgün fotoğraflarını ben çekmek istiyorum ona göre:)

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun

ev kuşu dedi ki...

masallah:)gercekten cooook tatlı bi kızınız var:) Rabbim nazarlardan kötü gözlerden korusun.. korsan kıyafeti cok güzel olmus ve kızınıza cok yakısmıs... ellerinize sağlık..

ÖZLEMCE dedi ki...

maşallahhhhh.çok tatlı.ellerine sağlıkk.çok beğendimm

Gulden dedi ki...

Masallah!!! Bayildim hem bebise, hem yaptiklarina. Bir korsan bu kadar mi sevimli olur. Masallah!!! Cok guzel bir fikir bu arada. Tebrik ederim...

seda dedi ki...

sümeyye harika olmuş valla..hele prensesin ne kadar güzel bir model maşallah ona...

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler pembe yastık :) çok sevindim...

gök/su :))

teşekkürler ilknur,hergün yumuluyorum ama doyamıyorum :) korsanımı beğendiğine çok sevindim :)

teşekkür ederim ülkü :)

teşekkürler adaşehir :)

nesli beğenmene çok sevindim :) lal'i öpüyorum çok...

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler abide,beğendiğine çok sevindim :)

teşekkür ederim kitap kurdu :)

teşekkürler fusün beğenmene çok sevindim..kabarık etekler yakında inşallah :))

teşekkür ederim derya :)

güzel dileklerin için çok teşekkür ederim bahriye :)

amin yeşim çok teşekkür ederim :)

Sümeyye dedi ki...

zeynep beğendiğine çok sevindim,senin fikirlerin benim için çok önemli :)
kuzuyla bi açık hava çekimi ben de istiyorum aslında helede senin elinden olunca o fotoğrafları seyre doyum olmaz herhalde :)

muhabbetsofrası çok teşekkür ederim :)

bloğuma hoşgeldin ev kuşu :) güzel dileklerin için çok teşekkür ederim...

teşekkür ederim özlemce :)

teşekkürler gülden çok incesin :)

çok teşekkür ederim seda,beğendiğine çok sevindim :)

Deli Anne dedi ki...

Eline sağlık Sümeyye.. bayıldım.. resim çizer gibi kolayca yapıyorsun tebrik ederim vallahi.. Çok da temiz çalışıyorsun.. Ve o güzelim kıza çok çok maşallah

Büşra dedi ki...

Bu tarz çaışmalar yapmak isteyen ve beceremeyen biri olarak çalışmalarınızı takip ediyorum elinize sağlık çok güzel şeyler çıkıyor ortaya..Sanırım mankenimizin de büyük bir katkısı var Maşallah :)

marifet ellerimizde dedi ki...

ALLAHIM MAŞALLAH SUBHANALLAH NE TATLI .BAYILDIM BEN BU ŞİŞKOYA:)ANNSİ GETIRSENDE YESEM:)BENIMDE 4 MINNOSUM VAR:)HEMEN IZLEMEY ALDIM SENI UMARIM GORUSURUZ SIKSIK SEVGILER:)

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler deli anne,uzun zamandır uğramıyordun,özledim seni :)

bloğuma hoşgeldin büşra :) tabi onun katkısı çok büyük :)

marifet ellerimizde bloğuma hoşgeldin,senin tecrübelerinden çok sık yararlanıcak o zaman bu acemi anne :) görüşmek üzere...

Minişin annesi dedi ki...

Kostüm harika olmuş ellerinize sağlık.
Kızınız da çok tatlıymış en kocamanından bir maşallah.. Sevgiler.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çook sevimli olmuş....