9 Nisan 2011 Cumartesi

Baby's Room

koştur koştur ne olacak benim sonum bilemiyorum,nasıl bir yoğunluktur bu..harıl harıl doğum günü bebelerine taç yapıyorum,bütün bebeler bu aydamı doğdu acaba :) arada fırsat buldukça yeni şeyler deniyorum...kafamda dönüp duran yeni projelere azıcık bekleyin diyorum ama acayipte sabırsızlanıyorum...nisan ayı bitmeden gezip görmek istediğim yerler var,baharı kaçırmak istemiyorum...geçenlerde maşukiyede kahvaltı yaptığımız bir yer var,orayı arayıp çiçekler açtımı diye sordum...güldüler bana :)) ama ne yapayım o meyve ağaçlarının muhteşem görüntüsünü kaçırmak istemiyorum...ajandam yapılacaklar listesiyle doldu taştı,umarım hepsine yetişebilirim...Bu yoğunluğumun arasında sizlerle paylaşmayı unuttuğum çok cici birşey var...ben kapı süsü olarak tasarladım,üzerinde "bebeğimin odası"odası yazıyor ama isterseniz,siz duvar süsü olarakta kullanabilir ya da doğum yapacak olan bir arkadaşınıza hediye olarakta düşünebilirsiniz...




Kapı süsüyle ilgili daha detaylı bilgiye sahip olmak için emeksensin'e göz atabilir...ya da yanda ki mail adresimden bana ulaşabilirsiniz...
Hepinize mutlu,keyifli bir haftasonu diliyorum...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

canım bol kazançlar..

yine harika bişi yapmışsın ellerine sağlık..

mutlu haftasonları öpüyorum canım :)

Gulden dedi ki...

Ne kadar seker olmus bu da digerleri gibi. Yogun olmak da guzel bence. Uretkenligin bir gostergesi. Guzel yogunluklariniz hic bitmesin insallah.

füsfüs dedi ki...

sümeyyecim sen bana sor bundan sonra, gülmesinler sana:) biz maşukiyeye çok yakın oturuyoruz sık sık da gideriz kahvaltıya, çok severiz
kapı süsü harika yine, yeni projeleri de fazla bekletme, merak ediyorum çok:)

Sitare dedi ki...

becerikli başak hatunu.hımmm bir başak olarak aramızda ne derece bir uçurum olduğunu resimlerle anlamış bulunmaktayım:))çok güzel olmuş süsler.

Sümeyye dedi ki...

çok teşekkürler siyah süt,ben de seni öpüyorum :)

evet gülden haklısın güzel yorgunluklar bunlar :)

füsun ciddimisin,ne kadar şanslısınız...biz çok seviyoruz maşukiyeyi...peki çiçekler açtımı oralarda,havalar nasıl :)kahvaltıya gelmek istiyoruz ama buralarda hava biraz kapalı vazgeçiyoruz,kuzucuk hastalanmasın diye...

Yeşim dedi ki...

Çiçekler açmışdır bence sümeyyeciğim :)
Bendede durum aynı şu sıralar kafamda bir sürü proje sıra bekliyor.
Bebek odası süsüne bayıldım bu pembe ve kahve tonları çok yakışıyor birbirine seviyorum ben:)
ellerine fikrine sağlık canım.

elif-kayra dedi ki...

çok güzel yine herzamanki gibi..

maşukiyeye bende çok gitmek istiyorum .inşallah bu bahar giderim.

seda dedi ki...

biz de sabırsızlıkla tacımızı ve süslerimizi bekliyoruz sümeyyec'cim:-)

Sümeyye dedi ki...

çok teşekkür ederim sitare,kendine haksızlık etme..kim bilir ne cevherler vardır sende...

yeşim çiçekler açmıştır artk herhalde ama havanın bir açıp ,bir kapanması yüzünden gidemedik bir türlü :(

teşekkürler elif :)mutlaka gitmelisin küçük şirin biryer,havası falan öyle iyi geliyor ki insana...İstanbulada bu kadar yakınken daha sık gitmeli aslında...

Sümeyye dedi ki...

sedacım,tacınız hazır süslemeleride bugün halledip yarın kargoya vereceğim inşallah...bitince mail atarım :)

füsfüs dedi ki...

sümeyyecim biraz daha bekleyin, havalar cidden soğuk burada, maşukiye civarı daha da soğuk oluyor, dağa yakın olduğundan. meyve ağaçları çiçek açtı tabi ama sanırım sen başka bir ağacı merak ediyorsun, hangisi ki acaba

evcilik dedi ki...

Süpersin,Sümeyye2ciğim bayılıyorum böyle zevkli kadınlara.....
sevgiler tatlım...

Sümeyye dedi ki...

füsun gidemiyoruz ki zaten havaların dengesizliği yüzünden bakalım bu hafta sonu inşallah iyi olur...meyve ağaçlarını kaçırdık artık ama olsun,

teşekkür ederim evcilik :) senin fikirlerin benim için çok önemli...