29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bu yaz ne çok sevdik uçuş uçuş etekleri...


Lacivert vazgeçemediğim renklerden biri...


Bu eteklerin bu şekilde kombinlenmesini çok seviyorum...



Eteğin rengi ne hoş öyle değil mi...



Hemen şöyle bir fotoğrafta ya da birinin üzerinde görüpte ben de dikerim diyebilen hanımlara ne kadar özeniyorum :) Dikin hanımlar hatta bu anlamda butikler çoğalsın bizlerde bu tarz şeyleri bulmakta güçlük çekmeyelim...



Yeşilin bu tonunu bu kış her yerde görücez sanıyorum...



Yine bu rengide aynı şekilde...



Elbisenin modeli yaka ve kol detayına bayıldım diyebilirim...

8 yorum:

Deli Anne dedi ki...

yeşil elbiseyi, rengini, altındali çizmeyle uyumunu hepsini çok sevdim. En sevdiğim giyim türü işte.. :)

Layla dedi ki...

Aahh o kadinlara ben bayiliyorum.Bi görmede dikebiliyorlar :)

Sümeyye dedi ki...

deli annem yeşilin tonu ne hoş öyle değil mi...zevklerimiz uyuyor demek ki :)

leylacım sen nerelerdesin,kayboldun ortalıktan umarım herşey yolundadır...çok öpüyorum canım seni...sevgilerimle :)

kiraze :) dedi ki...

yesilin tonu ve kayisi rengi cok hos gercekten bayildim :) sezonda insallah beedenlerimize ve uslubumuza uygun seyler bulabiliriz )ciici seyler paylasmissin gercekten ;;;devamini bekleriz canim :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Elbiselere bayıldıım hangi marka?

http://santiyeningulu.blogspot.com/

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler kiraze,her zaman beklerim :)

şantiyenin gülü,fotoğraflar netten alıntı ama özellikle balon kollu bu elbise ve gömleklere bu sezon zara'da rastlaman mümkün...

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Yeşil elbiseyi çok beğendim alabilirmiyim izniniz olursa.
teşekküler.

Sümeyye dedi ki...

Merhabalar belgin hanım,yazmayı unutmuşum sanıyorum hep fotoğrafların altına yazarım oysaki fotoğraflar pinterest'ten alındı oradan daha bir çok örneğe ulaşabilirsiniz...sevgiler :)