19 Aralık 2011 Pazartesi

Cici şeyler dükkanı sizin kapınızıda tıklatsın :)

Hafta sonraları çekirdek aile olarak geçirdiğimiz eğlenceli vakitlerden sonra pazartesi günlerini bir türlü sevemiyorum,bugün de üzerimde ki bu ağırlığı atabilmek için iki güzel hediye çekilişine katıldım biri kurabiyegiller İlkay'ın,diğeri sevgili Ahu'nun bloğununda...Bir de gaza gelip bir hediye de ben vereyim dedim :)
Çok seviyorum hediye çekilişlerini herşeyden önce o günü beklemek sonucu görmek bile çok güzel...İşte bu heyecanı yaşamak için altta ki sevimli çerçeveyi bu yazının altına yorum bırakanlar arasında yapacağım çekilişle bir kişiye göndermek istiyorum...Sadece yorum yazmanız yeterli ama küçücükte olsa bloğunda yer vermek isteyenler olursada çok mutlu olurum :) bloğumun adresi değiştiği için bir çok takipçim şuan bloğuma ulaşamıyor onun için daha sonra bir çekilişte facebook sayfamızda yaparız.
Yurtdışında ki takipçilerim de Türkiye'de gönderebileceğim bir adres verebilirlerse eğer onlarda katılabilirler,Adsız takipçilerimde yorumlarında ad ve e-posta adreslerini belirtirlerse sevinirim...Bu ayın sonuna kadar yorumlarınızı bırakın kazananı yeni yılın ilk günlerinde açıklayalım.

Şansınız hep bol olsun :)

Not: Yazımda da belirttiğim gibi çerçeveyi hediye olarak göndereceğim...



155 yorum:

Ülkü dedi ki...

Valla ben kupayıda isterim kazanırsam bak gözüm kaldı bişi olur karışmam :) bol şans herkese :))

Unknown dedi ki...

ben isterim hemde bayılırım matruşkayaa..benimm olsun..

HoBiHuZuR dedi ki...

çok hoş ..ellerinize sağlık..ve tabiki çekilişinize katılıyorum ayrıca bloğumda gadget olarak çekiliş sonuçlanana kadar yayınlıcam...Sevgiler...

esran dedi ki...

ilk yorum bana kısmet galiba. çok beğenerek bakıyorum yaptıklarınıza. bu çekilişe de çok sevindim. ellerinize sağlık sevgiyle kalın.

cafenoHut dedi ki...

Gerçekten pek bi şirinmiş. Sanki ben kazanmışım çekilişi gibi onun nasıl, nerede fotoğraflarını çekebileceğimi düşündüm:))) Hadi Jüpiter göreyim seni:)

MCZ dedi ki...

ben de katılmak isterim ;)

Esra dedi ki...

Bu kadar cici şey yaparsınız da biz size elinize sağlık ne muhteşem şeyler bunlar demez olur muyuz? Çekiliişi de heyecanla bekliyorum. Hadi hayırlısı:)

nilüfer dedi ki...

yaptıklarınızı hayranlıkla takip ediyorum.. emeğinize ve ellerinize sağlık..

Zeynep hicap altuncu dedi ki...

Bu cici seyler benim olsun lütfen :)

Adsız dedi ki...

:) iyi düşünmüşsünüz

Nadide Özge dedi ki...

Yaptığınız her şey o kadar güzel ve özenli ki, her birine ayrı ayrı bayıldım. Daha çok güzellikleri bizimle paylaşabilmeniz için ilham periniz hep sizinle olsun :)
Sevgiler,
Özge

meyra dedi ki...

çok cici ve şansımı denemek istiyorum göster şansını 2012:))

yumy dedi ki...

minik kızım derin için katılıyorum çekilişe umarım bu güzel hediye güzel kızıma çıkar sevgiler
esra gürbüz:))

Şerife dedi ki...

benim bu konuda hiç mi hiç şansım yok ama Ülkü bahsedicen katılayım dedim kime gider bu güzel hediyeler bilemem ama inşallah güzel günlerde kullanır

Pastamoda dedi ki...

Bende bir takipçiniz olarak çok isterim katılmayı :)matruşka çok cici bu arada...

tubamercan dedi ki...

Çok cici :) Hadi hayırlısı...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Hii hemde matruşkalı olanı koymuşsun Sümeyye:) kime giderse gitsin o evi musmutlu edecek bi hediye:)

dilek dedi ki...

çook beğendim...bende isterim:) artık takipteyim..sevgiyle

dilek dedi ki...

çook beğendim. bende isterim. hem artık takipteyim. sevgiyle

nohut oda dedi ki...

hemen geldim:) bende katılıyorum ama hıç bana cıkmıyor

füsfüs dedi ki...

ben çooook isterim:)

Elife dedi ki...

Yaptıklarınıza bakmakla yetiniyorum. Marifetli biri sayılmam. Umarım nasibimde vardır da ekrandan bakmak yerine ellerimle dokunabileceğim mesafede olurlar.

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Ellerine sağlık canım
çok cici olmuş:)
Bakalım kime nasip olacak:)

ferişko dedi ki...

Allah'ın emriyle ben de talibim çünkü çook tatlı:)

hayat simdi guzel.. dedi ki...

sumeyyem ben yine katilsam mi ki:))cekilsten cekilse gorusup,bari bir caymizi icersin:))

Adsız dedi ki...

hediyenin el emeği olmasııı paha biçilemezz;)))benim olmalısın güzel çerçevee...herkesin şansı bol olsunn...
şerife kümüştekin
kumustekin82@hotmail.com

A.Banu dedi ki...

Hiç şansım yoktur ama denemekten zarar gelmez;)

defne kurabiye dedi ki...

isitiyorummmmm hayatta kaçırmazdım bu çekilişi inşallah şans bana gülerrr:))defnemın yenı odasına yakışır:))

Neslihan dedi ki...

Ben de isterim ben de kizimin yatak basina cok yakisir

Hayatın İçinden Notlar dedi ki...

emeğinize sağlık çok güzel şeyler tasarlıyorsunuz,bende sayenizde şuan bir blog oluşturdum ne zamandır düşünüyordum bakalım neler olucak sizi uzun zamandır takip ediyorum:)minik oğlumun tabiriyle matuşka bi harika,size teşekkür ederim...

Cicideko dedi ki...

Merhaba;
Bloğunuzu çok beğendim.Benim de Cicideko adında bir bloğum var.Sizin de bloğunuzu adından dolayı merak edip izlemeye başladım.Bende genelde vakit buldukça kızım için birşeyler yapıyorum.Bebek odası dekorasyonuna özellikle merakım var.Sizin yapmış olduğunuz ürünlere de bayıldım.Elinize sağlık.Sevgiler Derya

ruşyena dedi ki...

aynı kupadan bende de var... ve bu çerçeveye sahip olursam çoooooook mutlu olacağım. :)

Fransali Gelin dedi ki...

Bende niye blogun ulasamiyorum diye dusunuyordum :). Bende varim cekilise bende bende :) istanbulda aileme gondertirim cikarsam eger hihi :)

Unknown dedi ki...

Merhaba :)Emeğine sağlık çok güzel görünüyor.Ben de varım ben de :)Link http://dolapperisi-dolapperisi-dolapperisi.blogspot.com/2011/12/hediye-var_19.html aynı zamanda mailim dolapperisi@hotmail.com <3

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Çok güzel olmuş, çok da ciciler. Ben de isterim,:)

Sizi de çekilişime beklerim :)

http://elifindefterinden.com/2011/12/19/hediyelerim-varrrrrr/

gulale dedi ki...

flickr'da gördük geldik katıldık.
sevgiler :)

girlinpurple dedi ki...

ben de çok beğendim kupayı :)
sultankocaer@gmail.com

shhypie dedi ki...

Matruşkalar :) Bizim kendimize koyduğumuz ad...4 kız kardeşiz ve boy boy olduğumuz için :)) böyle sesleniriz birbirimize,biz dahil etrafımızdaki herkes bunu benimsedi.Matruşka objeli herşeye bayılmamın sebebi bu.Sevdiğim bir arkadaşımda bundan ötürü Rusya'dan matruşka bebeklerden getirmişti bana.Ayrıca emeğinize sağlık,çok 'cici birşey' olmuş :)

bahriye-krm dedi ki...

ben de istiyorum...eminim gittiği eve, ayrı bir güzellik katacaktır :))

Betty dedi ki...

kızımın yeni yaşının şansına:)

Anne Kraliçe dedi ki...

çok güzellermiş belli mi olur bu sefer belkide bana çıkar:)

Gulos dedi ki...

MAtruşkalı kupanın değişik renginden aldım bende bu rengide çok hoşmuş.Çerçeveye de bayıldım.Elinize sağlık.

nevin dedi ki...

merhaba bayıldım benım olur umnarıımm:))nevin

Seda dedi ki...

Biz de geldik burdayız :-) sizi çok seviyoruz..

Unknown dedi ki...

Merhaba bende keçeden birşeyler yapıyorum ama kızım bu kupayı beğendi :) Belki ona çıkar herkese iyi şanşlar

pelince dedi ki...

çok cici gerçekten ,emeklerine sağlık :))

Lavanta Bahçesi dedi ki...

ne çok isterim :)

Ahu

lavanta bahçesi

tarchinbyseden dedi ki...

çok çok çok güzel... ben de bir matruşka delisiyim :) ama bu bahane ile (Ahu'nun blogundan öğrendim blogunuzu) böyle güzel bir yeri keşfetme keyfini de yaşıyorum...sevgiler

seden tarchintasarim@gmail.com

Buket dedi ki...

benim olsun :)

Buket dedi ki...

benim olsun :)

Buket dedi ki...

benim olsun :)

Adsız dedi ki...

Çok ciciler gerçekten.. Sayfanız gibi.. blogunuz gibi:) Benim blogumda mutfaginsimgesi.wordpress.com bu hediye etkinlikleri bana çok büyük mutluluk veriyor. Sonunda hediye olsun olmasın, heyecan veriyor insana..sanırım yakında benim blogumda da bir hediye etkinliği olacak.. Çok özendim:))
Simge

Unknown dedi ki...

merhaba harika hediye izleyicinim ben de sevgilerimle...

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

DURU HAYATA MERHABA dedi ki...

Çok güzeller, emeğinize sağlık..Ben de matruşkalı kolyeler yapıyorum, bayılıyorum matruşkalara:) Herkese bol şans, mutlu yıllar:)

elmalı kurabiye dedi ki...

şansımı denemek isterim,sevgiyle..

uğurböceği dedi ki...

bende isterim.

özgebartın dedi ki...

cnm bayıldım valla hediyene hayırlısı artık kızımın şansına nasip :)

Özge ÇAY
ozgecay74@gmail.com

Zeynebi dedi ki...

Çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık bende talibim:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen izleyiciniz oldum.tanıştığım her blog bir derya benim için ve keşifte bir o kadar heyecanlı oluyor.ve bu gezinti inanılmaz keyif verdi.önce yüreğinize sonrada ellerinize sağlık.çalışmalarınız çok şık,keyifli ve özgün.tebrik ederim.tabiki o güzel çerçeveyi isterim:)herkese bol şan.sevgiler...

gunde dedi ki...

ben de katılmak istiyorum bu çekilişe :)çok cici bi hediye

Merve dedi ki...

Çok güzel gözüküyor yahu bayıııldım :)
Blogunuzu bir arkadaşımın duyurusuyla keşfettim. İyikide keşfetmişim. Adı gibi çok cici çok güzel şeyler var burda :)

aswanginkosesi@gmail.com

yarenin hobileri dedi ki...

bende bende istiyorum:)

Elif dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok güzel .... umarımbana çıkar. Elif. Elifemre5@gmail.com

mrw dedi ki...

matruşkaları çok severim..benim olsun çok isterim..herkese bol şans..elinize sağlık buarada
merweglr@hotmail.com

Aktuelmoda dedi ki...

Çook cici,bende istiyorumm..

Filiz dedi ki...

yayınların banada gelmiyor :( tekrar izlemeye almayı denicem, hediyeler süper çok talep var şansım az gibi ama hiç belli olmaz dimi :)

Pembe Yastık dedi ki...

Bu güzel şirineye iyi bakarım, söz ;))

Adsız dedi ki...

bu şirin şeye kayıtsız kalmak mümkün mü?katıldım gitti..
sevgiler..

Herseydenbirtutam dedi ki...

blogun adı gibi cici:) çook şirin. hediyelerin de öyle..ben de talibim bu sevimli şeylere:)

benim bloguma da beklerim

Masum İnciler dedi ki...

izleyicin oldum facete paylaştım kampanyanı
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000695133393&ref=tn_tnmn

masuminciler@hotmail.com.tr

ayşe öncül dedi ki...

blogunuz çok şeker bi kere :)
hediyeler de ayrı birer şeker :)
inş bana çıkar bu şekerler :)

suskunprenses4242@hotmail.com
ayşe öncül

efla_hatun dedi ki...

bu cici şeylerin benim kapımı çalmasını diliyorum :)

efla_hatun@hotmail.com

Haydi mutfağa dedi ki...

ben de istiyorum

İlknur dedi ki...

Bende istiyorum :))

Öpüyorum seni ve kuzunu...

mahmur prenses dedi ki...

çok tatlılar iyiki yeniyıl oldu böylelikle sizin güzel blogunuzu da tanıma fırsatına eriştim. bende cekilişe katılmak istiyorum. blogumda duyuruyorum. bloguma beklerim sizi de .

Ada Deniz dedi ki...

Hediyeniz çok güzel, bloğunuz da. Ben de bugün keşfettim sizi....

hobivakti dedi ki...

Merhaba,

Bende şansımı denemek istiyorum. :)

Zaten izleyicindim, bloğumda duyurdum. :)

http://hobivakti.blogspot.com/2011/12/bloglardan-hediye-cekilisleri.html

Katılanlara bol şanslar.

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

Bayıldım hediyelerinize yüreğinize sağlık :) eee ben de bir matruşka hastası olarak katılmazsam olmaz.. Herkese bol şans :) Bu arada blogumda da duyurdum : http://yenigelinler.blogspot.com/2011/12/bende-istiyorum-bunlar-en-azndan-birini.html

_Zemheri_ dedi ki...

kupaya bayıldım bayıldımm altını kaşı kupanın :)))

benim olsun benimmmm :)

gırla fikir dedi ki...

sevimli,sevimli,sevimli:):)

Nilgün Komar dedi ki...

bende varımmmm;

celebi74@gmail.com

herkese bol şans!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yılbaşında iş arkadaşlarımla hediye kutuları yapardık uhular yapıştırıcılar elden ele gezerdi canım eski günleri hatırladım.
hacer-damla@hotmail.com

fuska dedi ki...

hediyenize ek olarak kupayı da istiyorum. mümkünse :)

Adsız dedi ki...

merhabalar izleyicinim çekilişe bende katılmak istiyorummmmm :)))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Hadi bakalım herkesin şansı bol olsun diyorum .yeni yıl sağlık huzur mutluluk ve bol navlun getirsin dileklerimi .Kucak dolusu sevgiler yoluyorum.

*kelebekana*-* dedi ki...

OOOooo 78 de 1 şansım var..OLSUN ..BENDE SEVERİM MATRUŞKALARI ..BELLİ Mİ OLUR BELKİ BANADA ÇIKAR ..

beyaz küre dedi ki...

merhaba,
facebookda çekilişi duyurdum.http://www.facebook.com/#!/elcin.anac
bende blogumdaki çekilişe beklerim:)
http://beyaz-kure.blogspot.com/2011/12/ve-sonunda-cekilis-zaman.html

sevgiler.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ellerinize saglik, bakalim bana cikacak mi?

nukatella@gmail.com

Nil dedi ki...

hiç şansım yoktur. bloğunuzu da yeni keşfettim. çıkarsa da fena olmaz hani :)

Adsız dedi ki...

gülnaz aksu..

plain__321@hotmail.com

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bu çekiliş sayesinde blogunuzdan haberim oldu. Çok beğendim blogunuzu... Ayrıca hediye de çok cici, bizim eve gelsin o :)
Ben diğer sayfaları gezeyim şimdi...

Adsız dedi ki...

bakalım benm olacak mı!!

biraydamasalı dedi ki...

bende geldim:)bayıldım ben bu çerçeveye ve içindeki matruşkaya.benim olsunmuuuu:))
AYDA

Neşe Kılavuz dedi ki...

bende isterim.
http://nesekilavuz.blogspot.com/2011/12/ciciseylerdukkan-ise-bu-guzel-matruskay.html
Neşe kılavuz
neseege@mynet.com

sema dedi ki...

Belkide bana çıkar yaa:))

Funny Me dedi ki...

merhaba,
şansımı denemek istiyorum

gokceseyda@hotmail.com
şeyda

Köpürcük dedi ki...

Sümeyye ben tercihimi kupadan yana yapıyorum ;) böyle bi hakkım var mı: )

pastaport dedi ki...

Ben yaptıklarınızı çok çok beğendim. mayıs ayına gelmeden bol bol mail ile haberleşeceğiz :)
elinize sağlık sevgiler

Kelebekler Sonsuza Uçar dedi ki...

Yine harika, harika, harika sümeyye hanım ellerinize sağlık. doğum günü için badiyi alamadım, belki belki bu güzel hediyeyi alırım:)) bu arada dünyaya gelen yeni bebişimin fotoğraflarını ve onlara yapabildiğim ufacık şeyleri sizinle paylaşacağım çok yakın zamanda... görüşmek ve kazanabilmek duasıyla... :)

İKİ MELEK dedi ki...

sümeyyecim sana bir bakayım dedim facede gördüm bir hediye için bloguna girmiştim.sana mail atarım inş. ikizlerden fırsat bulursam:) bu postu gördüm. hadi bakalım kazanırsam belki bana moral olur.:))

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

hediyen süper. izleyiciniz oldum ve blogumda da duyurdum. Herkes bol şanslar:)

http://sosyetepazarimm.blogspot.com/2011/12/cici-seyler-dukkan-hediye-veriyor.html

selda Akçay
sosyetepazarim@gmail.com

ZEYNEP TUNCA dedi ki...

çok güzelll ellerine sağlık. bende talibim. herkese bol şans...

bir güzel çift dedi ki...

biraz geç kaldım ama sonunda yorum yazabildim işte :)

Syhn dedi ki...

fincanı da hediye gönder diyenler mi oluyor yoksa?? :)))

ben istiyorum çerçeveyi, bana ne?!
ama sen dersen ki, seyhan ben sana fincanla beraber yolluyacağım, hayır demem :)

NAZLI dedi ki...

Çok cici olmuş.Elinize sağlık.

duygu ks dedi ki...

bana çıksın ya :)

aşgaane dedi ki...

ayyyy bu cici matruşkalar benim olsuuunnn;)

herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

KahVeSeveR dedi ki...

Merhaba, blogunuzu izlemeye aldım..Blogunuz gerçekten güzel el emeklerinizse başka güzeller..Titiz olduğunuz belli..Bende çekilişe katılmak isterim çekilişe blogumda da duyurdum..sevgiler..

http://kahveseverrr.blogspot.com/2011/12/ciciseyler-dukkannda-cekilis.html

kahvseverr@gmail.com

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

bende istiyorum, umarım bana çıkar diyorum çünkü çok beğendim :) ellerinize sağlık :)

ebrulikedi dedi ki...

çok güzel bir hediye.ben de şansımı denemek isterim.blogumda da duyurdum.sevgiler

zeynep dedi ki...

ayyy ayyy geç kaldım geç kaldım..yorum bırakmakta çookk geç kaldım:( kusura bakma canımcım..yalnız arkadaşım o kupayı bu resme dahil etmekte hata yaptın sanki hee:)herkesle birlikte benimde gözüm onda kaldı..

Pastel Renkler dedi ki...

çook şirinmiş bana gelsin bu hediye olur mu :))

GÜLŞAH dedi ki...

bende çok istiyorum hamileyim kızım olucak inş odasına koymak nasip olur:)hasan_reis77@hotmail.com)

Elif Günaydın dedi ki...

Bizde Şansımızı deniyelim :)

paşam41 dedi ki...

merhabalar izleyicin oldum çok cici bir hediye blogumda yayınladım sevgilerimle

http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2011/12/ciciseylerdukkan-ise-bu-guzel-matruskay.html

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Çekilişin hayırlı olsun :) Hediyen çok cici .

RuhPastasi35
izinverilenkarakter@hotmail.com

Kalbişeker dedi ki...

Merhaba, ürünlerinizi pasajda görmüştüm..Ürünlerinizin tasarımı ve işçiliği oldukça güzel..Ellerinize sağlık..Bende katılmak isterim..

Sevgiler.

ilknur dedi ki...

çok güzel elinize sağlık
inş. bana çıkar bayılırım matruşkaya
similk43@gmail.com

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

yaaa çok tatlı bnde istiyorumm =)

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

cok cici birşey buuu arkadaki puantiyeli kutuda da ayrıca gözüm kaldı:))

Unknown dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık Sümeyye..
Zeynep için katılayım dedim belkide bu şirin kız bize çıkar ne dersin..
Minik kızını öp bizim yerimize olur mu?
Sevgilerimle..

maya30 dedi ki...

ay hadi inşallah bana cıkar.neguzel olur.yagci.gokce@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuzu tarchintasarim den gordum hosuma gitti burdaki hediye cekilisine katilayim dedim insallah bana cikar mail adresim nagish__878@hotmail.com

bidolukitap dedi ki...

bende istiyorum bende bende:):)

Nursen dedi ki...

ben de varım ben de

projecantasi dedi ki...

Sevgili Matruşka, umarım çekilişte bana çıkarsın ve bir Rusya hayranı olan kızımın odasını süslersin. Seni yapan eller dert görmesin.

Blogunuzu nasıl görmemişim daha önce? Büyük kayıp oldu benim için.
Sevgiler.

Tasarıbell dedi ki...

Çok güzel bir hediye.. Ben de katılmak istedim.. Tasarımlarınızın hepsi çok güzel. Ellerinize sağlık .. sibel-sibeldesign.blogspot.com scamurdan@live.com

kontes dedi ki...

matruşka hastası biri olarakk, benim olmalarını ne çok isteriimmm anlatamamm :)



burcu balaban
kontes.b@homail.com

Adsız dedi ki...

ilk defa bir çekilişe katılıyorum :) bana çıkarsa eğer yeni işimdeki ofisimde kendisi ile bol bol çay içeceğim :)

Adsız dedi ki...

merhaba çook güzeller bende katılmak ısterım facede ve blogda paylastım...pembesevdaam@hotmail.com
http://www.facebook.com/profile.php?id=1231119923
http://crescent--crescent.blogspot.com/
sevgiler...

kirazzade dedi ki...

Bana çıkmaz biliyorum ama ben de hevesle sonucu bekleyenler arasına katılayım şurada bir köşecikte :)

Adsız dedi ki...

çokk güzeller...bayılırım matruşkalara:)bugün mudo da böyle bir tuzluk gördüm çok şirindi:)

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş. Elinize sağlık. bana gelir inşallah.

ozden_temur@hotmail.com

SYB dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bende şansımı denemek istiyorum. Hadi bakalım :)

begonya35 dedi ki...

Beni takipeden arkadaşlarımın arkadaş listelerini incelerken gördüm çok zarif hediyeleriniz var hediye fırtınası var bend gaza geliyorum ama ne hediye edeceğimi ayarlamam lazım. Bu cicileri bende istiyorum...

tumay dedi ki...

Merhabalar;
Çekilişi beyaz kürenin sayfasından öğrendim çok şirin bir çerçeve ellerinize sağlık umarım bana çıkar:)

Selen dedi ki...

bana lütfennn
matruskaya bayılırım :)

asalamci@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba, çok beğendim. Merakla bekliyorum.
gizemlicizgiler.blogspot.com

ela al dedi ki...

harika..

Nur... dedi ki...

Benim blogum yok ama bu cic şeylerin benim olmasını istiyorum.İnş. bir şansım olur. nur_10100@hotmail.com

AysHa dedi ki...

SELAM,
AYŞEGÜL BEN,
SAYFANI VE ÇEKİLİŞİ CAFENOHUT ARACILIĞIYLA ÖĞRENDİM.
HEM SELAM VERMEYE HEM DE ÇEKİLİŞE KATILMAYA GELDİM :)
SEVDİM SAYFANI :)
BEN BU HEDİYEYİ İS Tİ YO RUM! :)

Tinimini Kurabiye dedi ki...

çok güzel buuuu amaa:)) bende şansımı denemek istedimm:)

Unknown dedi ki...

BEN DE VARIM =)

http://eddamy.blogspot.com

mail adres: eddamailadress@gmail.com

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Merhaba, yılın son gününde bu matruşkaya bayılıp katılayım dedim :D Blogumda da duyurdum, kısacası ben de istiyorum :D

http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com/2011/12/cekilisler.html

Umarım bana çıkar, sevgiler, mutlu yıllarrrrr...

Adsız dedi ki...

şans bu bir ilk yapar saliha kuru hilal52_0971@hotmail.com

hayrem dedi ki...

çok güzel matruşkaya bayılırım umarım şans benimle olur.

http://hayrem.blogspot.com/

hayremce@gmail.com

seralp dedi ki...

çok cici. umarım gecikmemişimdir:)

seralp2008@windowslive.com

seralp dedi ki...

blogumda da reklamınızı yaptım. sevdim burayı....

Peritozu dedi ki...

Emeğine ellerine saglık, çok şirin. bende varım listende :)

ece dedi ki...

697. izleyiciniz oldum bende çekilişe dahil olmak istiyorum
sevgiler..
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

KUMRAL28 dedi ki...

selam harikaymış bende varım diyorum seni izliyorum feride ismailoğlu feride28@gmail.com

Sudalgasi dedi ki...

çok beğendim..şu dönem katıldığım hiç bir çekilişte şansım yok umarım bunda olur... fatmaakkus08@hotmail.com

sudalgasimoda.blogspot.com

gunduz68 dedi ki...

dilerim bu kadar katılanın içinde şans bana da güler:)))

eslemce dedi ki...

Eslemin çok hoşuna gidecek:):)

Selcen dedi ki...

Ben de talibim bu matruşkaya çıksa bana keşke :)