8 Şubat 2011 Salı

Sümbül...

Uzun zamandır eve canlı çiçek almıyordum ama bunu görünce dayanamadım işte...nasılda güzel,hergün biraz daha büyüyor...hele kokusu misss


alır almaz hemen kendisi hakkında bilgi de edindim tabi...
sümbül öyle çok günışığı istemeyen bir bitkiymiş
haftada iki sefer,düzenli gün ve saatlerde sulanması yeterliymiş
daha önce aldığım canlı çiçekleri çalıştığım dönemlerde bakamadığım için kaybetmiş,yada yakınlarıma vermiştim,bakamıyorum diye...
korkarım bu sümbülümede birşey olursa aşırı bakmaktan olucak,
çünkü gözümüde,burnumuda ondan alamıyorum...


10 yorum:

inci çiçeği dedi ki...

çok güzel:))

elif-kayra dedi ki...

çok güzel
bende seviyorum canlı çiçek bakmayı,ilgilenmeyi ama dediğin gibi çalışınca olmuyor.

neval dedi ki...

bizim nazarımız değiyor çiçeklerimize kesin

Blush dedi ki...

çok güzel.
taze, masum...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

haftasonu bulabılırsem bende alayım. evın ıcınde canlı cıcek :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok güzel gercekten,ona iyi bak olurmu? (ben kendim genelde öldürdügümden seninkine kiyamadim:)) öptüm seni...

Pembe Yastık dedi ki...

yaklaşık 1 ay önce bende aldım. Hemen açtı ve kısa zamanda soldu...malesef bende senin gibi bitki sever ama bir o kadarda bakmayı beceremeyenlerdenim...evine güzellikler saçsın mis kokusuyla...

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler inci çiçeği...

çalışınca olmuyor elif,bakalım şimdi olucak mı,becerebilecekmiyim görücem :)

neval haklısın...

teşekkürler blush,bende ilk gördüğümde bunları geçirdim aklımdan...

mutlaka al zeynep gerçekten evin havasını değiştiriyor...

inşallah bakabilirim serpil...bende sizi öpüyorum çok...

pembe yastık üzüldüm şimdi,çiçekçide durdukları gibi durmuyorlar maalesef evde,bakalım becerebilecekmiyim..

defne kurabiye dedi ki...

bayıldımm işte yaratıcı kadınlardan bir tane daha valla bayıldım ellerınıze sağlık...

Sümeyye dedi ki...

bloğuma hoşgeldin defne kurabiye..beğendiğine çok sevindim,her zaman beklerim :)