23 Şubat 2010 Salı

Sobelendim :)

Canım arkadaşım Remziye ( sirar ) beni sobelemiş :) Çok teşekkür ediyorum kendisine...Mimin konusunu çok sevdim,evimizde sevdiğimiz bir bölüm ve dinlediğimiz müzik.
Şu sıralar evimde en çok vakit geçirdiğim ve bana huzur veren tek yer bebeğimin odası...o minicik kıyafetlerini defalarca katlayıp dolabına yerleştirmek,o uyurken onu seyretmek,o bebek kokusunu doya doya içime çekmek bana huzur veriyor.


Bir de mutfağımda ki masamı çok seviyorum :)ocağımda yemeğim pişerken,kahvemi alıp orada kitap okumak bana çok iyi geliyor.


Sevdiğim müziğe gelince özellikle dimlediğim birşey yok.Ama evde temizlik yaparken radyo dinlemeyi severim :)

Bende bu güzel mimi mutluluk avucumda (sümeyye arkadaşıma),Gencer'in annesi Seda'ya ve aramıza yeni katılan cici kız Gizem'e gönderiyorum,evinizin en sevdiğiniz kısmını ve dinlediğiniz müziği bizimle paylaşırmısınız:))

4 yorum:

sumeyye dedi ki...

çook teşekkürler ilk fırsatta cevaplayacağım inş. :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu runner tepe home'daydı galiba:) of artık biyere endekslendim başka bişiy düşünemiyorum:)

Sümeyye dedi ki...

evet oradan almıştım ekmek sepeti,eldiveni,önlüğüyle birlikte :)

ümmühan dedi ki...

bebeğinizin odası çok hoş maşallah, bayıldım, zevkli seçimler her biri, galiba yeni bebeği olan her anne elif şafak'ın siyah sütü nü okuyor, ben de okumuştum :)
selamlar