11 Aralık 2009 Cuma

Soğuk ve yağmurlu bir havada yapılabilecek en güzel üç şey...
Bu kediciğin yaptığı gibi sıcacık yataktan çıkmamak,olabilir...ya da


Meyvelerden kendimize güzel bir çay yapıp ne zamandır,izlemek istediğimiz filmi izleyebiliriz...ya da


Uzun zamandır elimizde kalan,fırsat bulupta okuyamadığımız,kitabı cam'a vuran yağmur damlaları eşliğinde okuyabiliriz.


Hepside kulağa çok hoş geliyor değil mi?..ama ben bunların hiç birini yapmak istemiyorum,dördüncü şeyi istiyorum:) bir an önce bebeğimi kucağıma alıp onunla yatakta oyunlar oynamak istiyorum.


Siz hangisini yapmak isterdiniz :)


Resimler;Decor8 ve www.racheldevine.com

5 yorum:

nily21 dedi ki...

meleğine bir an önce sağlık ve mutlulukla kavuşmanı dilerim :)

Sümeyye dedi ki...

Teşekkür ederim nilgün...Bir avuç hayat'a hoşgeldin :)

firdevs dedi ki...

:) ben sahsen yagmur esliginde kitap okumak isterdim :)

bence senin de simdilik vaktin varken oku ya da dinlen bol bol :p ben su gunlerde henuz vaktim varken dikiyorum bol bol :)

insallah bebegini saglikla kucagina alirsin ...

Sümeyye dedi ki...

Aslında doğru söylüyorsun firdevs ama son günler geçmek bilmiyor...Çok merak ediyor ve çok özlüyorum onu...
seninde bebeğine kavuşmana bişey kalmamış:)
inşallah hayırlısıyla bebişlerimize kavuşuruz...

nokuruncocuklari dedi ki...

tabiki dördüncü ve o günler gelince unutmayın ki zaman çok çabuk geçiyor olabildiğince kucağınızda çok tutun ve bolca sevin:)) çok çabuk büyüyorlar, yani biz gidiyoruz:)